Lort Skit Bajs

När jag sitter på toaletten hemma och tycker ibland att det är ett läge man kan fisa så intensivfiser jag gott det går. Jag är rätt gasig av mig och får jag inte fisa så kan jag inte skita. På morgonen vaknar jag ensam i sängen då brukar jag fisa 3-4 pruttar som låter men inte luktar. Det är bara luft. Magen börjar kännas lite och låter kanske lite. Sen är det direkt till toaletten och gör mitt andra...
Men tyvärr har jag inte alltid avförings regelbunden särskilt när jag slaggar över hos kompisarna. Av min erfarenhet fiser jag alltid med lukt när jag inte är hemma. Det beror väl på vad jag stoppar i mig när jag är ute och äter med dem. Så jag typ aldrig fiser och får då lite uppsvälld magen efter att inte ha skitit i flertal timmar.
Jag kan inte bara sitta på andras toalett och skita i mer än fem minuter, och sen är det också jobbigt när ens har förstått att jag har skitit för jag varit på toaletten länge.
Det ligger i naturen att skita, både för tjejer och killar men så är det ändå svårt att bara gå på toaletten och fiser hur mycket det än låter och sen skiter...
Visst var det ett intressant text här? Jag delar med mig.
Personligt och tankar | |
Upp