Glasklar, nope!

Jag är glasklar med vad jag tycker och inte om, men inne i mitt huvud känns det som värsta regnstormen...
När jag var i tonåren och hada fått tycks för mig att jag hade en glasklar tanke med mina ja och nej, vet vad jag gillar för saker och bestäm vad jag vill göra. Att jag skulle få veta mer med åren exakt varför jag väljer si och så, bestämmer mig för saker, och svarar på ett visst sätt på mina egna frågor kring massa tankarna. Att det skulle finnas en logisk linje som vi alla vuxna skulle bli klokare och mer bestämda. Jag är 23 år, och här sitter jag nu mitt framför näsan på dator och klurar ut vad jag har för mitt gillande av hur jag styr mitt vardagsliv...
Förhoppningsvis kommer jag upp vart än jag går och fattar mina beslut om saker...

Personligt och tankar | |
#1 - - Anonym:

<3

Upp