Porr

Några bekantar till mig, hade aldrig sett porr och de påstod att de inte ville påverkas av yttre faktorer när de hade sex. Jag kan se en poäng i det. Två år sedan var jag och två tjejkompisar rätt nyfikna på porrfilmerna som brukade visas på vissa kanaler på nattetid, och det var inte första gången jag tittade på porrfilmen. Jag råkade visst titta på porr några gånger när jag hade suttit uppe länge och tittade på filmen som sändes sent på kvällen. Efter filmens avslutning dröjde det ibland tills jag steg upp och släckte svaga belysningslampor. Endast efter få några minuter mellanrum från filmen till nattens exotisk film dökte det upp med några trailer ur korta porrfilmerna. Jag hann då se alla blottad och närbilderna på könsorganer och vaginalt samlag innan jag blev ordentligt generad och tryckte på röd kanppen på färrkontrollen. Men den här gången var jag och tjejkompisarna överens att vi skulle se hela porrfilmen utan att hålla för ögonen. Efter en kort amatör porrfilm som visades på en kallad filmkanal var vi inte alls upphetsada utan att bli frustrerada! Nakna tjejerna på filmen blev inte ordentliga stimulerad innan de genomgick samlag både på vaginalt och anal sex. Och det var inte "vanlig" sex. Det vi såg var våld, lite fetischer och andra konstiga saker, och inget alls sådant ur romansböckerna med exoiskt scener med texterna som jag brukade läsa när jag var yngre.
Tänk er att många ungdomar tittade på de filmerna och tro sig att de ska bli tända på sådant, och det här med missionären var kanske då inte lockande längre för dem. Visst är det inget fel i att testa olika ställningar och hitta det tycker man är skönt.
Men den porrfilmen som vi såg var inte alls vettigt. Och nu har man hört att småflickorna på en viss skola blev tvingda att suga av sina småskolkamrater i motsatta kön, och tjejerna på mellanstadiet i en annan skola haft orgie sex i skogen med andra killarna i klassen. Det visas sig att många unga tjejer har blivit som KNULLDOCKOR och kvinnosynen bland tyvärr i alla åldrar hos killar blir inte bättre. Trots att politiker, författarinnor, kända kvinnor och mäktiga kvinnor i samhället gör små framsteg inom jämställdhet.
Ni som har barn, jobbar med barn och/eller ungdomar eller står nära någon under 15 år, försök prata med dem och om de vågar anförtro sig till er då kommer ni upptäcka en bisarr värld.
Personligt och tankar | |
Upp