Dregelvarning!

Nu längtar jag bara till våren och handlar nya sneaker till sommaren! Jag såg några nya par Pastry sneaker på en butik i Gallerian. Företagen, Pastry driver av Run DMC´s döttrar och deras kusin Jessica. De har grymma designad sneaker och jag har tydligt fallit för två av de rosaskrimerande  sneaker.
Mycket RosaCecilias anda i dem snekaer! Har massa kläder i garderob som skulle matcha perfekt till de sneakern.
!
Vanessa Simmons och Angela Simmons
übersköna kusin Jessica Brown
Mode | |
#1 - - Pea:

Haha, puh! :P nej, förstod det.

Låter jättebra, olika jobb samt har en intressen som man kan komma vidare med! Sy kläderna och försöka sälja dom, alltså på modevisning eller? Intressant iaf!



Jo, det ska jag själv se till att man trivs med tiden ;) Sthlm, never har jag alltid sagt men nu får jag ta tillbaka det, nej men lite nervöst :)

Upp