Akta er för onda häxorna!

Fotograf Vanessa Jackman, i Paris på modeveckan.
Klä er varmt och ta med paraly ikväll ;)
Trevlig valborgmässoafton!
Råd och tips | |
#1 - - Anonym:

åh tack. ja fy dundran va ruggigt väder de är idag. så typiskt valborgs väder !

#2 - - MATILDA:

Tack så mycket fina du :D

#3 - - Anonym:

Hej RosaCecilia

Jag är en 14årig snart 15årig tjej, och är döv precis som du. Jag tränar curlings två gånger i veckan, och trivs helt ok i skolan, men känner att jag inte tycker om mig själv längre... Jag vågar nästan aldrig uttrycka min vilja inför mina kompisar. Jag vet att det inte är bra men jag försöker alltid vara mina kompisar till lags... spelar ingen roll om hur mycket jag än försöker att inte göra det. Jag har pratat med skolans kurator men hon verkar inte förstå hur jag känner mig... Hon tror att jag bara har höga krav på mig. Men jag känner att jag inte är en som har höga krav på sig själv... Jag vet att du brukade chatta med en av mina klasskamrater förut, och hon berättade att du brukade säga bra saker... Du får gärna publicera min kommenter här på din blogg men bara om du känner igen i mitt beetende och kan kanske ge råd om hur jag kan bli... jag vet inte vad men nåt som jag kan börja tänka hur jag ska vara mot mina kompisar, och känner att jag duger och börja tycka om mig själv.

Upp